Pages

Friday, September 3, 2010

Kemenangan Bakal Menjelma

Astagfirullah hal'azim...Mengucap panjang ana.Banyak rasanya perkara lagha yang ana dah lakukan.Serta banyak perlakuan yang mungkin menyinggung perasaan sahabat - sahabat khususnya my family.Maaf dipinta daripada ana.

Kini kita berakhir di fasa terakhir Ramadhan.Alangkah indahnya siapa yang dapat mengecapi lailatul qadr itu.Mungkin ada kelebihan untuk mereka dan ada kekangan sesetengah daripadanya.Apa - apa pun doa sentiasa dipanjatkan agar sentiasa diterima dan diperkenan olehNya.

Acap kali kita asyik berfikir akan penghujung Ramadhan tanpa terdetik akan apa yang kita peroleh sepanjang bulan mulia ini.Aduhai manusia...!Sedarilah apa yang engkau fikirkan.Jadilah pemburu di fasa terakhir malam yang penuh bermakna.Renung kembali apa yang telah kita lakukan sepanjang syahru Ramadhan ini.

***************************************************


SUNYI TANPA DIA

Suasana di kampus kembali sepi.Maklumlah ramai student dah balik kampung.Berbalik kepada suasana pejabat MPMUTM.Hm..lagi sunyi tanpa DIA.Siapa DIA?hehehe..SAYAlah..
Tanpa saya suasana takkan ceria melainkan ada orang yang take part(perasan lOrh).

Semua orang balik kampung jauh.Tahun ni saya balik kampung dekat je.Sebabnya rumahku syurgaku dekat.Jimat minyak.Tahun depan akan merantau dan bakal merasai suasana balik kampung jauh - jauh.Rasanya macam nak naik bas, tak nak naik belOn!

Sepanjang ditaklif sebagai pimpinan, mungkin tanpa sedar saya telah melakukan kesalahan yang pelbagai.Jadi ingin memohon maaf kepada semua saf pimpinan MPM.Kepada MPM moga kepulangan anda  memberikan 1001 makna kepada keluarga dan berbaktilah kepada mereka walaupun sekejap.

Naik cuti nanti jemput datang rumah!


*********************************************

p/s: Hm,,walaupun rumah dekat ana jarang balik rumah.Sedih..

0 comments:

Post a Comment